Hujedamig!

Ja vad säger man? när man trodde den sista trångsynta, yttrandefrihetsförstörande människan var född så ser man en till.
http://anitamenar.wordpress.com/2012/01/01/aret-som-gick-i-horby-och-pa-annan-ort/

i denna länk har jag varit med och debatterat tidigare men nu är min e post adress låst samt ev IP också för vidare kommentarer. det klär inte en socialdemokrat som skall verka för det fria ordet, för yttrandefrihet, åsiktfrihet, för den stora debatten, demokrati att stoppa människor från att engagera sig. FY PÅ DIG ANITA!

det är smått absurt att man raljerar och inte kan ta kritik. kanske dags att lägga ner din blogg anita? att likt sandlådan där lars ahlkvist sitter med hink och spade kasta paj och inte kunna ges möjlighet att bemöta din kritik är löjeväckande. bra gjort! du skapar en än större klyfta för sossarna numera. mitt hjärta var rött länge, men din hantering av debatten gör att jag avviker mer och mer från er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0