tappat förmågan i fingrarna?

Ja jag blev lite förvånad när jag tittade över min statistik och såg ett X antal unika besökare men bara en som kommenterat? all heder till henne!
 
Men har resten tappat fingrarna eller är det så att ni är såpass rädda om ert anseende att ni inte vill kommentera? kanske till och med är så att ni läst genom och inser "fan! han har rätt, jag vill inte kommentera för att jag har inga argument"?
 
ja faktum kvarstår att det går nog inte att få ett svar på.
 
har för övrigt haft en mailkommunikation med en person som är i politiken. fick ett något udda bemötande må jag säga, nästintill konstigt faktiskt. samt att man inte kan källhänvisa sina åsikter, tankar, fakta är riktigt tråkigt. hur skall man då kunna bedöma sanningshalten i saker och ting? Inte för att jag förringar dennes vilja, tvärtom! Jag respekterar det fullt ut och följer dennes önskan självklart. men hade velat se hur personen tänker.
 
kom igen nu gott folk! kommentera vetja? hur skall vi annars kunna ha ett fritt ord och fritt debattklimat som ligger på en hög nivå?
 
 
fridens liljor!
 
over and out.
 
// bittra medborgaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0